Promotion!!! SALE SALE SALE!!!

Promotion!!! SALE SALE SALE!!!
Promotion!!! SALE SALE SALE!!!

Thursday, June 18, 2009

Niu Er Vitamin K Eye Circle Cream /牛尔专区維他命K眼霜

★ Niu Er Vitamin K Eye Circle Cream 牛尔专区維他命K眼霜 ★ (Product Code: EYE001)



Price: RM69.00

Postage Fee:
Please refer to shipping and return page

Package Includes:
Vitamin K is known to improve the appearance of broken capillaries, bruising and enhanced blood circulation. Better blood circulation means that the appearance of dark circles will lighten. Highly recommended by Niu Er in Nu Ren Wo Zhui Da.

This eye cream helps to:
- brighten the eye area
- Strengthens the eye and improve elasticity
- provide moisture content and dehydration

商品介紹
這一款保濕度佳的眼霜含有特殊的維他命K成分,具有改善眼周肌膚黯沈等問題。
滋潤的霜狀質地使用的時候非常舒適,吸收迅速而不覺油膩。
當身體肌膚有因碰撞而產生特別的黯沈現象時,亦可以使用這一款眼霜來改善此種局部黯沈現象。

*明亮均勻眼圈肌膚,預防眼圈黯沈。
*加強眼圈肌膚緊實彈性,改善鬆弛。
*保持眼圈肌膚水分,防止乾燥缺水。
*舒緩、安撫眼圈肌膚

添加「複合多胜肽」抗皺緊緻,一併改善眼周細紋、缺水現象!眼部肌膚是臉上最脆弱的地方,容易產生乾燥、鬆弛細紋,這款眼霜除含有特殊的「維他命K」成分,具有改善眼周肌膚黯沈等問題,並添加熱門抗皺成分「複合多胜肽」,分子細小容易吸收,協助膠原蛋白作用,加強眼圈肌膚彈性、撫平紋路。滋潤而不油膩的質地,提供眼部肌膚足夠的保溼鎖水力,讓眼部更緊緻有光澤!

Ingredient / 主要成份
維他命K、複合多胜肽、天然咖啡豆精華、銀杏萃取、馬栗樹萃取…

Direction / 使用方法
早晚取約一米粒大小的眼霜輕輕擦拭於眼圈周圍。除了使用在眼圈部位,VitK維他命K眼霜也推薦使用於身體黯沈處。

No comments:

Post a Comment